Självklart lämnar jag gärna referenser så att du själv kan ställa frågor. Tala om vad du är intresserad av så kopplar jag ihop dig med rätt person.
”Hannas unika förmåga är att utmana precis lagom mycket, vilket får en att känna sig extremt motiverad att sätta igång och leverera resultat direkt. Hon har ofta ställt insiktsfulla frågor, som exempelvis ”Vet han exakt vad han ska säga? Om inte, kommer han att känna sig osäker och då händer ingenting.” Det visade sig precis vara fallet; vi löste osäkerheterna och resultaten följde omedelbart. Gång på gång har hon imponerat på oss med sin förmåga att coacha oss genom våra utmaningar. Hanna har även varit ovärderlig genom att ständigt anpassa lösningarna efter våra specifika behov istället för att förlita sig på generiska koncept som man kan hitta i vilken bok som helst. Hon lyckas snabbt hitta enkla förbättringar som ger omedelbara resultat. Hennes mjuka men bestämda attityd, kombinerat med positiv energi, har en betydande inverkan på hela säljteamet, vilket resulterar i att vår prestation höjs ytterligare. Hon har hjälpt oss att bli tryggare, ha roligare, bli mer motiverade och leverera grymma resultat! Tack Hanna!”
Anders Bratland, VD och grundare till Raion AB
Hanna är min coach men egentligen mycket mer än så. Det jag har lärt mig om företagande är tack vare hennes vägledning och det har hänt så mycket under den tiden jag har haft Hanna som coach. Det svårt att sammanfatta de senaste fem åren (2016–2021). Förändringar har skett på många olika plan. Rent ekonomiskt har företagets omsättning ökat trefaldig. Jag har skapat strategiska samarbeten i nätverk som har gett mig en inkomsttrygghet, som i sin tur har gett mig mod att utveckla nya tjänster. Företaget har gått från att erbjuda nästan enbart praktiska tjänster till att bli mer av ett kunskapsföretag. Hanna har också lärt mig att höja timpriset. Hanna har gett mig verktyg som har hjälpt mig att förbättra min säljteknik och fatta strategiska beslut, men det har blivit så mycket mer än rent praktiskt råd som att boka möte, eller komma fram till en överenskommelse. Jag har lärt mig att uppskatta mig själv. Jag har växt som människa och jag och mitt företag mår hur bra som helst. Jag har lärt mig nya sätt att tänka och nya sätt att vara som har hjälpt mig att vara en framgångsrik företagare. Hanna är en vägledare. Hon är en tuff men varm förhandlare med glittrande ögon och hon har puffat mig i den riktning jag har önskat vandra. Det är nog därför hon har hamnat på listan över Sveriges mest rekommenderade saljcoacher 2021.
Fiona Campbell, Konsulterande Arborist, NärNaturen-VästSverige AB
Ställde mycket bra och öppnande frågor som fick mig att tänka till. Hade ett sunt grundtänk, förstärkte insikten om den viktiga skillnaden mellan egenskaper och beteenden. En mycket grundläggande insikt som växt fram under de senaste åren. Dessutom trevlig och lättsam stämning utan dolda agendor eller budskap, sunt klimat. Kunde ställa upp på kort varsel om det fanns behov av det. 1,5 timme var femte vecka är extremt välinvesterad tid. Insatsen i tid och pengar är liten i förhållande till utväxling i ökade insikter och personlig växt.
Anders Svensson, fd VD White Arkitekter AB, MDCaseLab, architect/senior advisor
Att få anställda att öppna upp sig under samtal så att man kan arbeta fram nya lösningar är inte alltid lätt. Med rätt verktyg hur man ställer frågor så får man helt plötsligt andra svar. Som i sin tur ger nya perspektiv och möjligheter till förbättringar och nya affärsmöjligheter.
vVD i mindre tekniskt handelsbolag
Att bli coachad är en sorts mental massage, som både kan vara behaglig och jobbig. Coachning ger också en möjlighet att få vara i centrum en stund som person, inte som funktion eller profession.
Magnus Linsten, RD&I Director, Surface Chemistry EMEIA, Akzo Nobel
Under Hannas workshops i sälj gjorde jag flera värdefulla insikter kring psykologin bakom kundens beslutsprocess. Jag har även fått med mig modeller och tankeverktyg som har hjälpt mig mycket i min nuvarande yrkesroll. Hanna inspirerar och utmanar på ett pedagogiskt och genomtänkt sätt, vilket gör att man får möjlighet att utvecklas i en kreativ och avslappnad miljö.
Cecilia Rosensten-Berg, Key Account Manager på Canon Svenska AB
Om jag ska nämna två saker, Efter utbildningen/coachningen kunde jag lättare förstå vilket stadie den blivande kunden är i sin beslutsprocess. Så om kunden verkar osäker är det inte alltid strategiskt att sänka priset utan med enkel observation kan man se att kunden ofta bara behöver lite mer tid på sig att bearbeta förslaget. Och det andra om jag får ett Nej – fråga varför!
Isak Ladeborn, YouConcept
Att lära sig tänka utanför ramarna. Att förstå i vilket sammanhang man befinner sig i. Vilken kultur och vilka normer som styr för att jag ska kunna nå framgång i min vardag.
Lena Rosell, Capio Lundby Sjukhus
Våra kunder vill utvecklas så att de själva och deras bolag kan göra skillnad. De vill göra skillnad för sina kunder, för sina medarbetare, för sina samarbets-partners och för det samhälle vi befinner oss i.
Våra kunder arbetar med det som de är bäst på och driver sina bolag för att skapa tillväxt, lönsamhet och innovation samtidigt som de själva mår bra. Våra kunder vill ha mer glitter i ögonen!
Automated page speed optimizations for fast site performance